13 תשובות
כן
אני חושבת שזה כבר ככה אם אני לא טועה. כי אוטיזם זה נחשב יכול
נחשב נכות*
שואל השאלה:
זה כבר ככה אני שואלת כי חברה שלי אמר שהם לא צריכים
זה כבר ככה אני שואלת כי חברה שלי אמר שהם לא צריכים
אנונימית
כן.
תכלס זה תלוי בבן אדם, לי יש ואני לא באמת צריך ואני יכול לעמוד בתור אבל פעם ב.. כשאני עייף ואין לי כוח זה יכול להיות נחמד.
אנונימי
לא?
איזה תור בסופר או דיסנילנד
גם תלוי איזה אוטיסט
איזה תור בסופר או דיסנילנד
גם תלוי איזה אוטיסט
מי שאמר כן תסבירו למה?
כי אני גם מאובחנת כאוטיסטית ואין לי שום בעיה לעמוד בתור כמו כל בן אדם ולאף אחד מהאוטיסטים האחרים שהכרתי גם לא הייתה בעיה עם זה..
אולי לחלק מהתפקידים הנמוכים כדאי לתת את זה אבל למה לכולם??
כי אני גם מאובחנת כאוטיסטית ואין לי שום בעיה לעמוד בתור כמו כל בן אדם ולאף אחד מהאוטיסטים האחרים שהכרתי גם לא הייתה בעיה עם זה..
אולי לחלק מהתפקידים הנמוכים כדאי לתת את זה אבל למה לכולם??
אנונימית
^לאח שלי יש אוטיזם והוא מאוד בעייתי . כשיוצאים איתו למקומות הוא ישר בורח בלי לחשוב . לפעמים אם יש בדיקות כלשהו נגיד כשנכנסים למקום כלשהו וצריך לבדוק כרטיסים וזה הוא גם פשוט יכנס ישר בלי כרטיס בלי כלום לא יחכה שנייה.
והוא היה נחשב בלי תפקוד גבוה
והוא היה נחשב בלי תפקוד גבוה
אנונימית
ומה דעתכם על אוטיסט שאין לו שום בעיה לעמוד בתור כמו כולם אין לו שום בעיה עם זה שאין לאחרים והוא משתמש בפטור מזה סתם בשביל הכיף?
אנונימית
אז שיהיה לו בכיף
אנונימית
אני חושב שזה קשור יותר להפרעת קשב וריכוז
באותו הנושא: