4 תשובות
בסוף כולם עוברים גם אם זה בפעם המיליון אז לא להתייאש
תפרשי ותנהגי על בימבה
הכי חשוב לא להתייאש אני איתך אחותי ❤
לא להתייאש!! בסוף תצליחי תלמדי יותר תחרשי. אני מאמין בך
באותו הנושא: