7 תשובות
כן. גם לא בתמונות
לא אני סקסי
אני באטמן
לא
כי הוא פשוט לא יוצא
כי הוא פשוט לא יוצא
כן רצח
אוקיי-
לא, כי יש פעמים לרוב שאני לא מצטלמת
לא, כי למען האמת אני מתחילה לחשוב שהחיול שלי חמוד
לא, כי לפעמים אני לא מצליחה לחייך בתמונות
וכן, כי כשאני לא מורידה שפם (כאילו אף פעם כי אני מפחדת רצח מזה) אני תמיד מרגישה שזה מכער אותי, אבל אני לא רוצה להתחיל להוריד כי אז זה יותר בולט שיש ושמורידים את זה לא?
לא, כי יש פעמים לרוב שאני לא מצטלמת
לא, כי למען האמת אני מתחילה לחשוב שהחיול שלי חמוד
לא, כי לפעמים אני לא מצליחה לחייך בתמונות
וכן, כי כשאני לא מורידה שפם (כאילו אף פעם כי אני מפחדת רצח מזה) אני תמיד מרגישה שזה מכער אותי, אבל אני לא רוצה להתחיל להוריד כי אז זה יותר בולט שיש ושמורידים את זה לא?
לצערי כן