10 תשובות
איזה בן
נוראי
אנונימית
וואלה חתיך
יש מישהו בשם בן?
כנראה גרוע
אה הוא לא משהו
חרא
שהוא אדם כן, כשהדיירים הסכימו לא לדבר על זה שסתיו היתה גרועה במשימה של המטעמים, והבחירות שלה היו לא מתחשבות וכו, הוא ישר אמר את האמת כשהיא הגיעה, ולא הסתיר דבר ולו לרגע, אמת בפנים גם כשהיא כואבת...
חמוד
פלצן