7 תשובות
לא
לא נראה לי
שואל השאלה:
אבל אלה בליטות שמפריעות גם לי וזה לא שיניים חלקות זה בטוח לא יפריע ?
אנונימית
לא מפריע מבחינת הנשיקה
אבל לא חושב שמישהוא ימשך לשיינים שבורות כדיי ללכת לטפל בזה
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה מטופל והשלימו את זה פשוט יש כמו פס כזה שרואים את ההשלמה אבל מאחורי השיניים יש כמו בומפה כזאת
אנונימית
אמ עם זה לא בולט ממש ממש בעין אין לה הפרעה
שוב לא יודע מה המצב עם ת מרגישה בנוח לשלוח תמונה אפשר יהיה לענות לך
אנונימי