5 תשובות
גם אני נמוכה ותמיד עצבנית ותמיד קוראים לי פיקמי סתם אמרתי את זה סורי
אנונימית
שואל השאלה:
^^היא לא פיקמי. היא באמת מתעצבנת, אין לה מה לעשות עם זה... אני חושב שזה מצחיק כי היא נמוכה, והיא אשכרה שונאת להיות נמוכה. זו בעיה רפואית שלה אבל זה פשוט כל-כך מצחיק אותי
^^היא לא פיקמי. היא באמת מתעצבנת, אין לה מה לעשות עם זה... אני חושב שזה מצחיק כי היא נמוכה, והיא אשכרה שונאת להיות נמוכה. זו בעיה רפואית שלה אבל זה פשוט כל-כך מצחיק אותי
אנונימית
שואל השאלה:
כן! יש לי חברה 1.46, אני 1.86, וזה פשוט כל-כך מצחיק לראות אותה עולה על דברים וקופצת ומנסה להשיג תשומת לב. זה מצחיק כי היא בן אדם קטן שמנסה להיות מפחיד ואני מת על זה
כן! יש לי חברה 1.46, אני 1.86, וזה פשוט כל-כך מצחיק לראות אותה עולה על דברים וקופצת ומנסה להשיג תשומת לב. זה מצחיק כי היא בן אדם קטן שמנסה להיות מפחיד ואני מת על זה
אנונימי
לא אתה פשוט יודע שזה ממש מצחיק
נשמע טיפה פיקמי אבל זה לא בהכרח רע
אנונימית
באותו הנושא: