19 תשובות
כן או שתשלחי מייל לקולנוע
של איזה קולנוע? אני עובדת בהוט סינמה בשירות לקוחות את יכולה להשאיר פרטים והסניף יחזור אלייך במידה ויהיה רלוונטי. מקבלים מגיל 18.
או שתגשי לסניף ותשאלי פרטים
או שתגשי לסניף ותשאלי פרטים
שואל השאלה:
סינמה
סינמה
אנונימית
שואל השאלה:
איפה זה שירות לקוחות??
איפה זה שירות לקוחות??
אנונימית
שואל השאלה:
וכן אני בת 18
וכן אני בת 18
אנונימית
מדברים איתנו רק דרך המדיה .
את יכולה לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ או במייל או פייסבוק ואינסטגרם
את יכולה לשלוח לנו הודעה בוואטסאפ או במייל או פייסבוק ואינסטגרם
תשלחי אם את רוצה אני פשוט היום לא עובדת אבל נציג אחר ששם ישלח לך קישור למלא
אם רלוונטי לך סניף קריון אני אוכל לשאול בשבילך מחר בסניף עצמו
שואל השאלה:
כןכןן יתאים לי
כןכןן יתאים לי
אנונימית
שואל השאלה:
שם רציתי
שם רציתי
אנונימית
סבבה אשאל אותם מחר
שואל השאלה:
אז לא לבוא היום לשאול?
אז לא לבוא היום לשאול?
אנונימית
אם אין לך בעיה תבואי אבל אני אשאל בכל מקרה וארשום לך כאן
אנונימית
שיט למה עשה אנונימי חחח
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
כן
היוש , שאלתי בשבילך את יכולה ללכת למסור להם קורות חיים
שואל השאלה:
סבבה אמסור
סבבה אמסור
אנונימית
באותו הנושא: