8 תשובות
בכיתה ז לא עושים שום דבר שקשור לאחוזים
אני עכשיו סיימתי כיתה ז
אני עכשיו סיימתי כיתה ז
שואל השאלה:
כן אבל למדו בכיתה ה
כן אבל למדו בכיתה ה
אנונימי
שואל השאלה:
לימדו
לימדו
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
את לא צריכה לדעת אחוזים לכיתה ז
חייבים לדעת אחוזים בכללי וגם לכיתה ז' מותק^^^
בשביל אחוזים יש מחשבון אז לא צריך לדעת בכללי, ואני עולה לכיתה ט', ולא השתמשתי באחוזים עד עכשיו.
שואל השאלה:
נכון אבל לא תמיד יש עליי מחשבון
נכון אבל לא תמיד יש עליי מחשבון
אנונימי
באותו הנושא: