התחברות
הרשמה
הכרתי בחור באינסטגרם לפני שבוע ויצא שלא דיברנו יומים ואז הוא שלח"זה לא יתאים בינינו בהצלחה" מה הטעם לשלןח את זה אחרי
יומים שלא דיברנו? הרי נעלמים כי שנינו לא רוצים אז מה הקטע להודיע את זה?
6 ביולי 2023, 20:47
נשיקה צרפתית
דואר אלקטרוני
הפעם הראשונה
SMS
תשובה אחת
לאדעת אולי לא היה לו נעים או מובן אז הוא רצה להבהיר את זה
ד
די סתמו תנו לישון
באותו הנושא:
הכרתי בחור באינסטגרם
יש מישהו שהכרתי באינסטגרם וממש באלי לדבר איתו שוב(דיברנו לפני איזה שעה)
מתלבט בין מישהי שהכרתי בסטיפס למישהי שהכרתי באינסטגרם במי לבחור?
הכרתי איזה מישהי באינסטגרם לפני איזה שבוע...
הכרתי ילד חמוד באינסטגרם לפני שלושה ימים וזה והןא כבר יודע מאיפה אני זה בסדר?
הכרתי מישהו באינסטגרם בדיוק לפני שבוע הוא בן 23 ואני 18וחצי אנחנו מדברים יחסית הרבה
הכרתי מישהו באינסטגרם לפני חודש
הכרתי מישהו באינסטגרם לפני שבוע
הכרתי משהי לפני שנה וחצי באינסטגרם
לפני יומיים הכרתי מישהי ממש חמודה באינסטגרם ודיברנו הרבה והיה ממש נחמד ומצחיק...
העליתי סטורי לאינסטגרם של סושי ואיזו ילדה חדשה שהכרתי לפני שבוע רשמה לי