7 תשובות
לכבד את הבחירות שלה
אל תלחצי כרגע דברי איתה יותר מאוחר
תכתבי לה שאת שם בשבילה, כנראה היא עוברת תקופה קשה כי בן אדם לא סתם מתנתק מכל החברים שלו...
תתנתקי מזה גם וגם את תרגישי רע עם זה זאת הייתה בחירה שלה היא יכלה לפחות גם לדבר על זה לפני או לתת סיבה לפחות
כנראה קרה משהו
את תלחץ פשוט תהייה שם בשבילה
כלום
בחירה שלה
לעזוב אותה פשוט
כנראה עובר עליה משהו