6 תשובות
כן יש לזה השפעה
לא יהרוס לך את הדיאטה אבל את הגוף כן.. תקפידי על תזונה בריאה:)
שואל השאלה:
^ באמת שב3 וחצי חודשים האחרונים אכלתי נטו נקי הכי גרוע שהיה 2 קוביות שוקולד בשבוע
פשוט השבוע אכלתי יותר סוכר כי הייתי אצל סבתא שלי וגם אתמול בסוף הצום אכלתי לא בריא כלכך
אנונימית
אהה פעם ב... זה בסדר גמורר לא יהרוס לך את הדיאטה
לא יהרוס לך, להפך, יציאה מהשגרה חשובה מאוד בתהליך. אם תסתכלי על זה כחלק מהתהליך שלא ולא תימנים מהדברים שאת אוהבת, אלא תשלבי אותם. אז זה לא יגרום לחסרים שיגרמו לך להשבר בתהליך, ואת גם לא תרגישי שאת עושה משהו אסור או שאת כישלון. כי את יודעת שאין אסור או מותר, התהליך הוא לא קו ישר.