8 תשובות
כן אבל צריך לשים קרם הגנה ולחדש כל שעתיים
שמים בבוקר או בערב
אבל אם את שמה בבוקר צריך אחרי קרם הגנה ואם את לא שמה אז יגרם מזק
שואל השאלה:
ואם אני לא שמה קרם הגנה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני שמה בערב ולא שמה קרם הגנה בבוקר זה יהיה בסדר?
אנונימית
כן אבל להקפיד על קרם הגנה
^^^^ אז תהיה לך פיגמנטציה של השמחות
^^^זה פוגע בעור ממש
אז הכי טוב זה לשים בערב ואז אחרי קרם לחות וזה סבבה
שואל השאלה:
קיצור אפשר לשים בערב ואז לשטוף את זה בבוקר ולא לשים קרם הגנה או שום קרם אחר וזה יהיה בסדר?
אנונימית