16 תשובות
לא. זה יהיה לך ליום של מחר
לא ממש תקף, אבל פעם אחת לא תמעיד אותך. להבא כדאי להקפיד על חלבון גבוה כל יום בפני עצמו.
כן זה תקף אנשים פה לא מבינים בזה ומה לעזעאל זה אימון צרפתי
שואל השאלה:
אני עייף ממש אולי אני אנסה להשאר ער ולאכול עוף יותר מאוחר?
אני עייף ממש אולי אני אנסה להשאר ער ולאכול עוף יותר מאוחר?
אתה יכול כן
שואל השאלה:
צרכתי * ^^
צרכתי * ^^
אל תעמיס על עצמך כי זה לא יעזור לך, רק ירע.
לא יקרה שום דבר אם יום אחד לא תפוצץ את עצמך בחלבונים, זה לא ישפיע כמעט בכלל.
ואנשים פה כן מבינים כי חלבון של יום למחרת לא יכול "להיחשב" לחלבון של אימון של יום לפני. במקום למתוח ביקורת תבדוק את עצמך.
לא יקרה שום דבר אם יום אחד לא תפוצץ את עצמך בחלבונים, זה לא ישפיע כמעט בכלל.
ואנשים פה כן מבינים כי חלבון של יום למחרת לא יכול "להיחשב" לחלבון של אימון של יום לפני. במקום למתוח ביקורת תבדוק את עצמך.
אז לפי מה שאת אומרת ביום מנוחה לא צריך להקפיד על חלבון?
מי אמר את זה? מי דיבר על יום מנוחה בכלל?
אמרתי שפעם אחת לא תשפיע, אתה יודע לקרוא ילד?
אמרתי שפעם אחת לא תשפיע, אתה יודע לקרוא ילד?
אמרתי שכל יום הוא בפני עצמו, אין דבר כזה לאגור ליום אחרי או יום לפני. מידי פעם זה לא נורא להחליק, לא קורה שום דבר.
אתה פשוט מוציא מילים מהפה
אתה פשוט מוציא מילים מהפה
מה? את אמרת שלאכול חלבון יום אחרי אימון לא יעזור לבנות מסת שריר (אלא אם כן התאמנת גם באותו יום) אני טועה או צודק?
לא אמרתי שזה לא יעזור, אמרתי שזה לא קשור לאימון של יום לפני. כי האימון כבר עבר. באמת שזה הגיון פשוט ואתה סתם מת לריב, אתה יותר ממוזמן לעשות מחקר קטן של 10 דקות ולגלות את הדברים הנפלאים הללו.
חלבון צריך לאכול כל יום בלי שום קשר, חלבון של לפני או אחרי אימון צריך בסמוך לאימון עצמו ולא יום אחרי.
חלבון צריך לאכול כל יום בלי שום קשר, חלבון של לפני או אחרי אימון צריך בסמוך לאימון עצמו ולא יום אחרי.
אני לא מחפש לריב אבל אני באמת לא מבין אותך, אם זה לא קשור לאימון של יום לפני אז למה צריך לאכול כל יום גם עם זה מנוחה
אם זה לא קשור לאימון של יום לפני אז זה אומר שזה לא יעזור לא?
לא, כי השריר מתפתח לא רק בזמן אימון. ככה שלאכול כל יום אותה כמות חלבון או בערך אותה כמות זה מה שבונה.
אם תאכל כמות חלבונים שונה כל יום ויקרו לך המון פעמים שתאכל מעט חלבונים זה יפגע בתהליך. בלי שום קשר לאימון או מנוחה.
החלבון שומר על השריר וזה למה צריך גם ביום מנוחה.
אם אתה רוצה לאכול אקסטרה לפני אימון, כמו למשל חטיף חלבון, אז אפשר.
אם תאכל כמות חלבונים שונה כל יום ויקרו לך המון פעמים שתאכל מעט חלבונים זה יפגע בתהליך. בלי שום קשר לאימון או מנוחה.
החלבון שומר על השריר וזה למה צריך גם ביום מנוחה.
אם אתה רוצה לאכול אקסטרה לפני אימון, כמו למשל חטיף חלבון, אז אפשר.
נו אבל חלבון של היום כן קשור לאימון של אתמול
באותו הנושא: