6 תשובות
כן מכירה את ההרגשה...
עם משפחה
תיהיי לבד וזהו הכי כיף להיות לבד ומילא כל האנשים הם זבל
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אבל זה כלכך מבאס באלי לצאת ואין לי עם מי ולאן
אוף אבל זה כלכך מבאס באלי לצאת ואין לי עם מי ולאן
את יכולה ללכת לבד את לא חייבת עם חברים
מכירה את ההרגשה של חברים לא זורמים
באותו הנושא: