9 תשובות
לדעת כיוון של איפה תרצי לשרת ותחשוב מראש על סיטואציה שלא הצלחת לפתור כי ישאלו כנראה
תחשבי מה את מעדיפה להגיד לה, באיזה בסיס למשל בסיס סגור או פתוח, תגידי לה מה הכיוון שלך בצבא מודיעין לדוגמה או לוחמה ודברים כאלה ולדפר תשימי טוב לזמנים ותוודאי שאת עונה על הכל גם אם את לא יודעת (תוודאי שהזמן לא עובר)
דבר ראשון ללכת לישון כבר
לא מסכימה עם מה שאמרו מעליי על הדפר להסתכל כל הזמן על הזמנים מלחיץ יותר עדיף להתמקד בשאלה
פשוט לבוא הכי מרוכזת וממוקדת שאפשר לקרוא את השאלות טוב ולנשום הכי חשוב
בראיון פשוט להיות כנה ולנסות לבוא בגישה טובה
לא מסכימה עם מה שאמרו מעליי על הדפר להסתכל כל הזמן על הזמנים מלחיץ יותר עדיף להתמקד בשאלה
פשוט לבוא הכי מרוכזת וממוקדת שאפשר לקרוא את השאלות טוב ולנשום הכי חשוב
בראיון פשוט להיות כנה ולנסות לבוא בגישה טובה
חייב להסתכל על הזמנים, אם היא לא עונה על שאלה בגלל זמן זה ידפוק אותה
יש עמוד מושלם שמסביר על הריאיון האישי אני שולחת קישורר
https://www.machon-noam.co.il/%d7%a6%d7%95-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99
https://www.machon-noam.co.il/%d7%a6%d7%95-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99
אנונימית
^ אבל זה מלחיץ יותר אם מסתכלים ולהסתכל כל שניה רק יגרום לזמן לעבור ולא להתמקד בשאלה להיות מודעים שיש זמן מוגבל ולעשות את הכי טוב פשוט
ולא ידפוק אותה לי עברו כמה שאלות שלא הספקתי לענות ולא קרה כלום הכל בסדר
נ.ב איך היה?
ולא ידפוק אותה לי עברו כמה שאלות שלא הספקתי לענות ולא קרה כלום הכל בסדר
נ.ב איך היה?
אני מכיר כאילו שנדפקו מזה שלא שמו לב לזמנים, ואיך הלך באמת ?
אז כנראה שגם הלך להם לא טוב בלי קשר
צריך פשוט להיות מודעים להגבלה של הזמן ולא להיות אובסיבים וכל הזמן על זה
כמעט כל מי שאני מכירה עבר לו לפחות שאלה שתיים על זמן ועדיין קיבל דפר מצויין
צריך פשוט להיות מודעים להגבלה של הזמן ולא להיות אובסיבים וכל הזמן על זה
כמעט כל מי שאני מכירה עבר לו לפחות שאלה שתיים על זמן ועדיין קיבל דפר מצויין
לא התכוונתי להיות אובססיבי לזמן, כמו שאמרת התכוונתי להיות מודעים שעונים תמיד על הכל ושהזמן לא יעבור