2 תשובות
לפי מה שאמרו לי לכתוב שיש כאבי בטן נותן 2 גימלים
תנסה באפליקציה מקסימום לך לביקור רופא
אם אתה לא מצליח להוציא גימלים תנסה לפנות למפקד שלך לחתום כמה ימים חופש תסביר את המצב אולי הוא יאשר לך
ואם תרצה לדבר לשפוך את מה שאתה מרגיש מוזמן לכתוב לי
תנסה באפליקציה מקסימום לך לביקור רופא
אם אתה לא מצליח להוציא גימלים תנסה לפנות למפקד שלך לחתום כמה ימים חופש תסביר את המצב אולי הוא יאשר לך
ואם תרצה לדבר לשפוך את מה שאתה מרגיש מוזמן לכתוב לי
תנסה להוציא באפליקציה שוב
אנונימית
באותו הנושא: