5 תשובות
שיגידו תודה שאת קונאת שם.
זכותך לקרוא מה שאת רוצה
זכותך לקרוא מה שאת רוצה
אני לגמרי מבינה אותך, אבל ברוב המקרים המוכרים לא אומרים כלום ולא מסתכלים, אם מישהו אומר לך משהו אז תתעלמי, זכותך לקרוא מה שאת רוצה.
אל תדאגי אני לא חושבת שספרים שמישהי קונה באמת מעניינים אותם
הם פשוט עושים את העבודה שלהם
(אני אומרת את זה בתור אחת שקונה ספרים בחניות לפעמים)
הם פשוט עושים את העבודה שלהם
(אני אומרת את זה בתור אחת שקונה ספרים בחניות לפעמים)
זה כמו שישפטו אותך על הבגדים שתקני בחנות בגדים
לאף אחד לא אכפת הם פשוט עושים את העבודה שלהם
לאף אחד לא אכפת הם פשוט עושים את העבודה שלהם
שתשימי עליהם ז*ן
ותהני מהקריאה (:
ותהני מהקריאה (:
באותו הנושא: