4 תשובות
management/access control/passwords
משתמש אי אפשר לשנות. תנסה למצוא בתפריט איך מגדירים משתמש חדש.
סיסמא תמיד אפשר
לך להגדרות של הראוטר ותחפש בתפריט דרך לשנות את זה...
ההגדרות בד"כ הם ב 192.168.1.1
192.168.2.1
192.168.1.2
דברים בסגנון הזה, תנסה, אם אני לא טועה זה גם כתוב על גב הראוטר
ניר
על הקופסא של הראוטר רשומה כתובת אייפי.. תרשמי אותה בשורת כתובות ותכנסי. (בד"כ יש מדריך מצורף עם הראוטר).