3 תשובות
אין לי עם מי ללכת אז לא
היי אני השנה הייתי יב והייתי בדבר הזה שנה שעברה, ממש ממליצה ללכת ואם אתם צריכים לערער על ציון כלשהו יש שם מיוב שליטרלי בשניה קובעים לכם מחדש אז סופר מומלץ
הולכים הולכים, ייהיה מפוצץ מחר בטח, ועוד עם יום השיבוש. כיף חיים
באותו הנושא: