8 תשובות
תנסי לישון קצת.
תשארי ערה
אם לא תצליחי להירדם עד חמש נראלי עדיף שתשארי ערה כי אז יהיה לך קשה לקום
את יודעת בידיוק מה לעשות
שואל השאלה:
ozmeep^
אם הייתי יןדעת מה לעשות לא הייתי שואלת את השאלה הזו
ozmeep^
אם הייתי יןדעת מה לעשות לא הייתי שואלת את השאלה הזו
תישארי ערה ובבוקר תישתי קפה
מה את מצפה שיגידו לך
לכי לישון
לכי לישון
שואל השאלה:
ozmeep^
מה אני אמורה לצפות שיגיבו לי
ozmeep^
מה אני אמורה לצפות שיגיבו לי