6 תשובות
שאין לי מושג מה קורה
התרגלתי
נורא. הממשלה נוראית, מעיפה חוקים נחוצים עבור דמוקרטיה, מתנגדת לאיזונים ובלמים בהפרדת רשויות, מפטרת את מי שנוגד להם בדעות ובגלל החלשת עילת הסבירות בית המשפט לא יוכל להתנגד לכך (זה למה פוחדים על הדמוקרטיה, כאשר אין שיוויון בין רשויות - איזונים ובלמים - אז זה אומר שלמישהו יש יותר שילטון ואי שיוון, דבר שנוגד את המשטר הדמוקרטי הישראלי), הורסת את הקשרים עם ארהב ואת הקשרים עם בערך חצי מאזרחיה.
מזעזע, אמן שהמדינה הזאת תישמד כבר
אנונימית
ממשיכים כרגיל ביום יום, אף אחד לא מתייחס למפגינים, מבזבזים את הזמן.
שהמשיח בדרך
אז אני מאושרת
רק חבל שיש אנשים שממשיכים ללכת אחרי הערב רב..
אז אני מאושרת
רק חבל שיש אנשים שממשיכים ללכת אחרי הערב רב..
באותו הנושא: