5 תשובות
יש מצב אני הולכתת
אנונימית
אבל לא בטןח
אנונימית
כולכם מבאסים הייתי שנה שעברה זה היה מדהים(כמובן תלוי עם מי הולכים) אבל למדתי על תפקידים שרציתי, וגם אחלה אנשים ומופע היה.
אם את עולה יב אין טעם שתבואי כי כנראה אין לך שאלון העדפות עדיין
אם את מסיימת אז בסדר
אם את מסיימת אז בסדר
שואל השאלה:
אני הולכת נראה מה זה וזה נסיעה של שעה ו חייבת לצאת אולי היו שם ילדים שהם כמוני גם ננסה מקסימום ללכת הביתה מה כבר יקרה וזה בחינם
אני הולכת נראה מה זה וזה נסיעה של שעה ו חייבת לצאת אולי היו שם ילדים שהם כמוני גם ננסה מקסימום ללכת הביתה מה כבר יקרה וזה בחינם
אנונימית
באותו הנושא: