7 תשובות
לא
לא חןשבת
כשאני מכבה זה עוצר תהורדה
פשוט אל תכבה
כשאני מכבה זה עוצר תהורדה
פשוט אל תכבה
נראה לי שכן לי זה עבד
שואל השאלה:
12 להשאיר את זה דולק? חחח
12 להשאיר את זה דולק? חחח
כן לא יקרה לזה כלום..
תנסה לכבות תחזור עוד שעה כזה עבד תשאיר כבוי לא עבד תדליק
מה הבעיה
בוא בנינו זה לא סאמת 13 שעות
תלך לישון כשתקום זה יעבוד
בוא בנינו זה לא סאמת 13 שעות
תלך לישון כשתקום זה יעבוד