17 תשובות
שואל השאלה:
אנשים פשוט מחמיאים לי ואני לא יודעת מה להגיד זה כזה מביךך
כי הוא רשם לך זאת נהדרת?
אנונימית
גם אני לא יודעת
שואל השאלה:
לא לא קשור לזה
לא רק את, גם אני ככה.
כנלל אני תמיד מגיבה בציניות או בשמחה יתר שנראת צינית אבל אני ככ מתרגשת מהן והן באמת נשארות איתי לנצח
שואל השאלה:
^^^^^^אני גם מדברת יותר פנים מול פנים לכתוב לא כזה קשה לי
גם אני וואי
תרשמי/תגידי תודה רבה תמיד עובד
בכתב אני לרוב כותב תודה וכזה
במציאות אני אחד הביישנים ולרוב לא מאמין כשאומרים לי אז לא יודע
שואל השאלה:
אין לי בעיה לרשום אבל שמחמיאים לי באמיתי זה מביך
כנל ויש לי חרדה חברתית אז אני נהיית כזה מוזרה ואנשים לא מבינים למה אני ככ מוזרה- לא שיש לי בעיה עם להיות מוזרה או משהו אבל זה מושך עוד תשומת לב ועם חרדה חברתית זה לא עובד-
אחי פעם אחת משהי אמרה לי "יואו איזה מהמם אתה" ואמרתי לה פאקינג "טוב" והלכתי! איזה דפוק אני אולי הייתי מוצא מישהי נורמאלית סופסוף!
לא, גם אני לא עושה את זה משהו....
כנל, זה מביך לי מדיי
כנלל