4 תשובות
סינגפור.
יפן.
דרום קוריאה.
טיוואן.
בוודאות כולן מעלינו.
בסין זה תלוי איזה איזור אתה חי, אבל בעיקרון בערך חצי מסין הרבה יותר עשירים מאיתנו והחצי השני הרבה פחות.
האמירויות, סעודיה, בחריין, קטאר, כווית. כולן מדינות שנמצאות לא רחוק מישראל אם לא מעליה.
אז אני מהמר שיותר באיזור ה10-11 מ 3-4
שואל השאלה:
חשוב לזכור שהתוצר לנפש שלנו הוא בין 53 אלף ל55 אלף
מדינות המפרץ לכולן יש 20 ומשהו חוץ מהאמירויות שהן איזה 40 וקטאר שהיא נראה לי קצת מעלינו ולסינגפור יש איזה 70 ומשהו אלף
אבל גם סינגפור וגם קטאר הרבה פחות מאוכלסות מאיתנו
יפן ודרום קוריאה הן כרגע 35 אלף אם אני לא טועה וטייוואן גם ככה אולי קצת מעל
סין יש להם 12 אלף והם דיי על הפנים המערב שיש שם את טיבט ואוייגור זה בכלל קטסטרופה וגם המזרח לא משהו חוץ מכמה ערים שהן דווקא אחלה כמו שנגחאי ובייגינג שהן מערביות
יש את הונג קונג ומקאו שהן מערביות מאוד אבל הן לא מדינות הן נחשבות חלק מסין
חמישי נראה לי בערך או רביעי כמו שאמרת
^השאלה היא לא על תמג.
היא על הכי טוב לחיות בהן, וזו שאלה אחרת לגמרי.