13 תשובות
כי אנשים כאלה לא נרשמים
נו מה זאת השאלה הזאת
נו מה זאת השאלה הזאת
כי הם לא הומואים
מאוד פשוט
מאוד פשוט
כי הם סטרייטים?
כי לא מכניסים הומוהים ואם כן אז רק אחד
כי כל מי שרואה האח הגדול זה ימנים בערך וזה יוריד את הצפיות של הסדרה
אנונימי
כי הם לא להטבים?
כי לא יצא שגבר וגבר התאהבו שם זה לא ההפקה משדכת ביניהם
כי אתה לא יכול להחליט על בן אדם מה הנטייה המינית שלו....שנה שעברה היה את קאזם שהוא הומו והוא לא יהיה בזוגיות עם אף אחד מהבנים שם (חוץ מזה שהוא היה קצת דחוק על שחף) אבל הוא לא היה איתו בזוגיות
יותר יפה? ממש לא
זה סתם מגעיל אותי לפחות
זה סתם מגעיל אותי לפחות
למה הדבר הזה עדיין קיים כאלו(האח הגדול)
נדיר שישימו שני אנשים מהקהילה באותה עונה אז לא קורה
צריך לעשות האח הגדול רק של הלהטב! שיכניסו רק הומואים, לסביות, בי, פאן, טרנס, ועוד...
אני הייתי רוצה לראות את זה חחח
אני הייתי רוצה לראות את זה חחח
כי ככה זה יצא
אני בעד הקהילה הגאה
אבל לא צריך לדחוף את זה בכוח לכל מקום
אם יצא שיש רק זוגות סטרייטים אז יש רק זוגות סטרייטים וזהו
אני בעד הקהילה הגאה
אבל לא צריך לדחוף את זה בכוח לכל מקום
אם יצא שיש רק זוגות סטרייטים אז יש רק זוגות סטרייטים וזהו