12 תשובות
לא מוזר אבל זה לא ממש יפה
רק בשיין מוכרים עם כיווצים בכל חנות אחרת יש טייץ רגיל
לא
שואל השאלה:
אני לא מוצאת טייצים בלי הכיווצים ומה שבלי מוזר רצח
אנונימית
לא מוזר אבל זה מכוער ופרחי
טיפה חלף אבל אני עדיין רואה בנות ששמות את זה
סבבה לגמרי אני לובשת לפעמים ובנות מהשכבה
אנונימי
כןן זה פיפי באלוהים ^^
מכוער אחו*רמוטה לדעתי
בחיים לא אהבתי את זה
לא מחמיא בשיט ולרוב רק אלה שאין להן תחת או האלה הזנותיות שמות את זה
עדיף שיראו שאין לך תחת מאשר לנסות להוציא אותו בכוח
(אולי יש לך חחח דיברתי בכללי)
וואיי אמא איך אני אוהבת את זה ששטוחות ממש שמות את זה זה נראה מה זה מצחיק
אנונימית
אבל זה סבבה ממש ללבוש את זה אני דווקא אוהבת זה מחמיא
אנונימית
לא מוזר כי הרבה שמות אבל זה לדעתי לא הכי מחמיא שיש לך כיווץ בישבן, יש יותר יפים