8 תשובות
לא מה אני דפוק
לא חושב שיש כזה דבר רמות, זה בלבול מוח לאנשים בלי ערך עצמי
מה זה לא לרמתה?
אני ברמה הגבוהה ביותר.
אז היא לא תהיה ברמתי? אז למה שאני אסתכל עליה בכלל?
כולנו באנו מהאדמה
^מה זה קשור
זה קשור כי אין רמה או ליגה.
זה כבר יותר הגיוני