9 תשובות
כן בטח שזה אפשרי
ברור שאפשר
כן
סיכוי גדול יותר שתואהבי מישהו אחר לפני עצמך. אדם הוא יכול להיות מאוד ביקורתי כלפי עצמו.
וזה לא טוב, ולא בריא
וזה לא טוב, ולא בריא
שואל השאלה:
אומיגד אני בחמות
אומיגד אני בחמות
אנונימית
לדעתי יהיה לך יותר קשה להיכנס לזוגיות כשאת לא אוהבת את עצמך, מהסיבה הפשוטה שמה שאת מחפשת זה אדם שישנה את זה אצלך. לרוב ככה אנשים מוצאים את עצמם בקשרים עם אנשים רעילים, כשהם לא מעריכים את עצמם.
תלמדי לאהוב את עצמך וזה יגיע.
תלמדי לאהוב את עצמך וזה יגיע.
שואל השאלה:
תפרטי^
תפרטי^
אנונימית
כן ולא, את יכולה להתאהב במישהו ולא לאהוב את עצמך, אבל אם את מתכוונת להיכנס עם מישהו לזוגיות, את צריכה לדעת מה את שווה :)
באותו הנושא: