9 תשובות
אין בעיה כל אחד והדרישות שלו
הרי זה "שיוויון"
אני לא דורשת ולא רוצה
כל מה שבא בא בברכה
כל מה שבא בא בברכה
מותר
שואל השאלה:
אני מתת עאלק לא דורשות
אני מתת עאלק לא דורשות
אנונימי
שומע אני לא דורשת כלום
ואני מעדיפה בכלל בן שמנמן אז מה אתה רוצה
ואני מעדיפה בכלל בן שמנמן אז מה אתה רוצה
מותר מה הבעיה
לכל אחד מותר לדרוש את מה שהוא רוצה.
בנות לא באמת דורשות את זה. זה מה שאתם חושבים
באותו הנושא: