4 תשובות
ככה לומדים
תאמת שכן, היה די מעיק
כן ברור
הבאסה היחידה זה שחייב מלווה ובא לי לנהוג לבד כבר
הבאסה היחידה זה שחייב מלווה ובא לי לנהוג לבד כבר
באותו הנושא: