7 תשובות
זה לא עובד ככה..
תיפרד ממנה זה יעשה לך טוב ובעיקר גם לי שעוד זוג יתפרק ואני לא הרווק היחידי
אי אפשר לצערי:( זה מתסכל אבל אם ירד לך הרגשות אז אולי כדאי לקחת הפסקה אתה יודע? לתת לעצמך זמן להבין איך זה בלעדיה ותראה אם טוב או לא ותתן לעתמך לחשוב אל תפרדו רק קחו מרחק
תדבר איתה על זה ותתרחק קצת ואולי תתגעגע וככה יחזור לך הרגשות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושב שהבנתם אותי...
אני לא רוצה להיפרד ממנה, אני רוצה להתאהב בה יותר ויותר.
היא ממש חשובה לי ואני לא אוותר עליה
אני לא חושב שהבנתם אותי...
אני לא רוצה להיפרד ממנה, אני רוצה להתאהב בה יותר ויותר.
היא ממש חשובה לי ואני לא אוותר עליה
הבנתי אבל אני הייתי אומרת תשאר עוד כי נגיד כשלי מביאים הרבה אהבה אני מתאהבת יותר אבל אתה לא יכול לשלוט על זה שהיא תביא לך יותר אהבה אז לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
אני דיברתי איתה על זה והיא אמרה שגם היא תעזור לי, ככה שאנחנו ביחד בזה
אני דיברתי איתה על זה והיא אמרה שגם היא תעזור לי, ככה שאנחנו ביחד בזה