7 תשובות
כן הוא יראה
אם ישר ניתקת הוא חא יראה
אנונימית
דרך הטלפון הרגיל לא
דרך הווטצאפ נראה לי כן
דרך הווטצאפ נראה לי כן
מקסימום תגידי לו שזה בטעות,קורה
שואל השאלה:
חייגתי דרך הרגיל וישר ניתקתי אני פוחדת שהוא יראה אתסה עכשיו
חייגתי דרך הרגיל וישר ניתקתי אני פוחדת שהוא יראה אתסה עכשיו
אנונימית
אם שנייה אחרי את מנתקת אז זה לא מראה כי לוקח כמה שניות לביפ הזה
אם לא היה את הצליח שמחכים עד שיענו אז רוב הסיכויים שהשיחה עדיין לא נשלחה ולא היה לו צלצול
באותו הנושא: