5 תשובות
החזיק את העין פתוחה תסתכלי למעלה ובום נכנס
אם זה קצת קשה תנסי להרטיב אותה עוד קצת אולי זה יעזור
אם זה קצת קשה תנסי להרטיב אותה עוד קצת אולי זה יעזור
שואל השאלה:
זה לא בום, אני עשיתי את
זה שעה וזה לא עבד
זה לא בום, אני עשיתי את
זה שעה וזה לא עבד
לעבור הדרכה מסודרת אצל אופטומטריסט
לך לעוד הדרכה אם אתה לא מסתדר עם העדשות
שואל השאלה:
עשיתי כבר לא עזר
עשיתי כבר לא עזר
באותו הנושא: