7 תשובות
לא
שואל השאלה:
גם כל ההתנהלות שלו על היום הייתה מוזרה
גם כל ההתנהלות שלו על היום הייתה מוזרה
אנונימית
לא הכל טוב לא יצאת מגעילה
אנונימית
לא נעים אבל מה לעשות, את לא בעניין
אנונימי
לא עשית את זה יפה, היית צריכה לדבר איתו ולהגיד שאת לא בעניין.
אבל מותר לך לא לאהוב את איך שהוא במציאות ולרצות לחתוך..החלק הזה לגיטימי
אבל מותר לך לא לאהוב את איך שהוא במציאות ולרצות לחתוך..החלק הזה לגיטימי
שואל השאלה:
^הוא גם הפסיק לשלוח הודעות אז הנחתי שאולי גם הוא לא היה מרוצה ממני,אם היינו ממשיכים לדבר הייתי אומרת לו יפה שאני לא מעוניינת אבל אני לא יכולה לשלוח באמצע החיים אחרי שלא דיברנו הרבה זמן שאני לא מעוניינת בו
^הוא גם הפסיק לשלוח הודעות אז הנחתי שאולי גם הוא לא היה מרוצה ממני,אם היינו ממשיכים לדבר הייתי אומרת לו יפה שאני לא מעוניינת אבל אני לא יכולה לשלוח באמצע החיים אחרי שלא דיברנו הרבה זמן שאני לא מעוניינת בו
אנונימית
אז זה סבבה, חשבתי שישר הורדת עוקב ונעלמת
באותו הנושא: