10 תשובות
כן ברור, רק תתחילי בלהבדיל בין אם ל-עם
שואל השאלה:
לעשות רשיון אני אצליח ?
אנונימית
כן ברור יש לא מעט מקצועות שלא מצריכים אייקיו גבוהה ועדיין יש בהם כסף טוב. רק מוטיבציה וקבלת החלטות טובה חובה
שואל השאלה:
להיות מדקרת סינית ולפתוח בזה עסק יעבוד ?
אנונימית
^זה לא עסק שיביא לך הצלחה ענקית, אבל עסק זה תמיד טוב בשביל להתקיים בצורה ראויה. אני לא בגיל של אפילו להתחיל לייעץ לאנשים על איך להתנהל בחיים אבל אני חושב שכדאי לבקש עזרה מאדם שמבין בתחום כדי לפתוח עסק ולא להיכשל או לעשות החלטות לא נכונות.
^^אז אני אומרת לך את זה עכשיו לא בקטע של לצחוק עלייך או לזלזל או משהו, כדאי שתלמדי את זה
זה גם לא אישי אלייך יש המון ישראלים שלא יודעים את ההבדל בין עם ל-אם ולא יודעים לכתוב אם אותיות אהו"י וכותבים בכללי עם מלא שגיאות כתיב
אבל גם להמון ישראלים זה נורא מפריע/מוריד אם מישהו עושה שגיאות כתיב
וההבדל הוא ש"עם" זאת מילת הוספה: "הלכתי לבית הספר עם חברה" ו"אם" זאת מילת תנאי: "אני אעשה שיעורי בית אם (ואת המילה "אם" אפשר גם להחליף במילה "בתנאי") תעשי בשבילי את המטלות בבית"
כן אולי לא לפרוץ דרך במחקרים אקדמיים, אבל בנושאים אחרים אם יש מוטיבציה גבוהה אז כמובן .
שואל השאלה:
לא ישראלית
אנונימית