11 תשובות
לא.
שואל השאלה:
למה כן?
סתם כדי לדעת
אני גם רוצה לעשות את זה ולדעתי זה בסדר אני מכירה מלא שעושים את זה
לא!! תעשי מה שאת רוצה לאף אחד לא אכפת
לא, תהני
עה לא קראתי נכון את השאלה. תראי אני חושב שאין צורך אבל אם זה מה שבא לך אז לכי על זה.
אני לא הייתי מעלה
לא, גם לא הייתי עושה זאת אבל כן הייתי מעלה סלפי למשל עם אותו אחד.