2 תשובות
טובה? היא מושלמת!!
אם יש משהו אחד שאני יכולה להודות עליו למוצרים האלו ואני לא יודעת איך אבל מאז שהתחלתי להשתמש במוצרי קיק של החברה הרבה יותר קל לי להסתרק
למשל אחרי שבוע ללא חפיפה אני לא סובלת במקלחת
פתאום קל יותר לעבוד עם השיער
הוא נעים כל כך
ממש מומלץ
לי יש שיער גלי מתולתל ואני משתמשת גם בקיק וגם בחומצה אילרונית