10 תשובות
זה יכול להיות גם בבסיס פתוח וגם בבסיס סגור, ברור שאפשר להכיר שם חברים, בכל תפקיד אפשר.

משקית תש אחראית בדרך כלל על בירורים לגבי המצב המשפחתי + הכלכלי של החייל בבית וכ'ו, עוזרת לחיילים עם חופשות/אישור עבודה אם צריך וכל מיני זכויות שיש להם.
שואל השאלה:
זה לא תפקיד שעושים במחשב? זה נשמע שזה ככה אז לא הבנתי איך אפשר להיות 24/7 מול המחשב אם זה בבסיס סגור
אנונימית
כן, לפי דעתי התפקיד מתבצע ברובו מול מחשב והרבה עיסוק בטפסים

גם בבסיס סגור יש משרדי תש שבהם המשקיות יושבות
שואל השאלה:
^אהה הבנתי
אנונימית
אם יש לך עוד שאלות תרגישי חופשי. (:
אפשר להיות משקית ת"ש גם בבסיס סגור וגם בפתוח
בעיקרון עוזרים לחיילים בכל מיני דברים, בעיקר שקשורים לכסף או למשפחה אבל לא רק. זה יכול להיות אישורי עבודה, ביקורי בית, תשלומי משפחה, בית החייל, דירות לחיילים, לעזור לחיילים בודדים.. כל מיני דברים כאלה
ולגבי חברים תמיד אפשר להכיר. הכול תלוי בבסיס, באנשים שאיתך ובגישה
בתור משקית תש .
את יכולה להשתבץ גם בבסיס פתוח גם סגור שואלים אותך בסוף הקורס מה את מעדיפה
ולפי האופי שלך והעדפות וצרכי צבא מחליטים איפה לשבץ אותך
לי אישית פתחו תקן במיוחד בגלל סיבות אישיות :)
מה עושים? משקית תש למעשה כמו עובדת סוציאלית
אנחנו אחראיות על כל חיילים בודדים , אם יש בעיה כלכלית כלשהי או מסיבה כלשהי חייל לא יכול לישון בבית , אם חייל צריך לעזור בבית מסיבות סוציאליות למניהם כמו שאחד ההורים עם בעיה רפואית או נפשית וכדומה
איך עוזרים ?
הצבא מציע מגוון פתרונות למגוון בעיות ועל המשקית להתאים את זה לחייל בהתאם לבעיה .
המשקית לרוב פותחת בקשות עושה המלצה לפעמים ביקורי בית גם וכאלה
העבודה לרוב היא מול מחשב וכן יש עבודה אם את מצפה לצאת כל יום ב 12 זה לא התפקיד :)
התפקיד לא מתאים לכל אחת זה תפקיד שדורש רגישות אכפתיות וחוסן ועוד
בנוגע לחברים בסופו של דבר הכל תלוי איפה את משתבצת
אני במשרד שהוא של איזה 10 משקים ואני לרוב חברה שלהם אבל יש איתי בבסיס גם חברים שהם לא מהתפקיד
יש משקיות שהן יחידניות שהחברים שלהם הם מתפקידים אחרים
זה הכל תלוי באיזה סביבת אנשים את משתבצת
שואל השאלה:
^תודה רבה!!
אנונימית
אם יש לך שאלות נוספות אני כאן באהבה :)
שואל השאלה:
^סבבה תודהה
אנונימית