5 תשובות
היי!
מבין אותך, לכולנו היו תקופות כאלו
אם את מרגישה שזה יעשה לך טוב ממליץ לך לתכנן ארוחות בריאות ומלאות כדי להמנע מחטיפים וכו, אפילו שזה חשוב ממש לנפש ההפוגה הזו מהתפריט
בכל מקרה, עלייה/ירידה קטנה במשקל זה דבר טבעי שקורה לכולנו ואין מה לפחד ממנו
הכי חשוב שתאהבי את עצמך מבפנים לבחוץ בלי קשר מה יש במראה :)
שואל השאלה:
אני מתאמנת 5 פעמים בשבוע 8 שעות כל יום זה לא קשור (אני ספורטאית) עדיין אני ארגיש רע על מה שאני אוכלת
אל תפחדי, זה לא משהו שאסור.
ולא צריך להתחרט על אוכל שאנחנו אוכלים,
כולם אוכלים זה חשוב.
תלמדי לקבל את עצמך בכל מצב וללמוד להבין שאוכל זה לא משהו דבא לרעתנו, ההפך.
אני פה אם תרצי לדבר
במקום להתחרט ולהתמרמר לכי תעשי איזה אימון
אין מה להתחרט תשימי לב יותר מה את אוכלת אם זה משנה אבל אל תתחרטי