8 תשובות
חד משמעית
כן ולא
רציתי אבל לא באמת נשארתי עם זיכרון נעים
עוד לא היה לי..
אני דווקא זכיתי
הוא היה מדהים ונפרדנו רק בגלל עניין טכני
שמחה שהוא היה הראשונה שלי
אני חושבת שכל העניין הזה סביב לבזבז נשיקה, והביג דיל לגבי נשיקה ראשונה לא צריך להיות ככה.
קרה מה שקרה מה זה משנה אם זה היה פעם ראשונה או פעם חמישית. זה לא היה טוב אבל זהו עוברים הלאה..
(אני מדברת עכשיו על משהו שאפשר לעבור הלאה לא טראומה כמו אונס חס וחלילה)
אחת הסיבות למה אני לא רוצה להתנשק בגיל צעיר כי בדוק אני אתחרט על זה עם מי שעשיתי אז מחכה לרגע הנכון עם הבן אדם הנכון
ואני אישית בכלל לא מחכה לזה כשיגיע אז לא אתרגש ואקווה שלא יגיע בקרוב אבל אם כן אז זה החיים
אנונימית
התנשקתי פעם ראשונה לפני 5 ימים, אני עכשיו בן 15 ו התנשקתי בגיל 14 ואני התנשקתי עם מישהי שאני באמת אוהב ואני חושב שזה לא היה מבוזבז
באותו הנושא: