10 תשובות
ניסיתי להתחיל עם מישהו , לא הלך
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה שרטון
מה זה שרטון
אנונימית
אז בנות זה הדרך
אולי כן יצליח לך^ לא יודעת אבל זה מבאס בטירוף
אנונימית
זה היה בציניות אבל אל תקחי קשה אני עברתי כבר חמש דחיות
כל החברים שלי הסטנדרטים שלהם זה שתהיי נחמדה ושלא תהיה אוביזית
אני לא הומו אבל אוקיי
לבנים יש ציפיות נמוכות אם את נראת בסדר זה מספיק
שואל השאלה:
אויי
אויי
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אני בטוח לא אתחיל עם בנים
עכשיו אני בטוח לא אתחיל עם בנים
אנונימית
באותו הנושא: