התחברות
הרשמה
הכרתי מישהו לפני כמה זמן באילת ונפגשנו באילת כמה פעמים ואתמול יצאנו לדייט ראשון אמיתי כאילו
ולא יודעת פתאום כאילו הוא פחות היה הטעם שלי ולא הרגשתי שאני נמשכת אליו או מרגישה אליו משהו... מה לעשות? לחתוך ממנו?
17 ביולי 2023, 10:09
הפעם הראשונה
דייט ראשון
פגישה ראשונה
נשיקה צרפתית
מערכת יחסים
תשובה אחת
שואל השאלה:
^הוא לא גר באילת הוא היה שם בחופשה
אנונימית
באותו הנושא:
הכרתי אתמול מישהו בבוקר באומגל ונפגשנו בערב
הכרתי מישהו במשך שבועיים ונפגשנו בפעם הראשונה לפני 4 ימים אבל..
הכרתי מישהו ממש נחמד שגדול ממני ב4 שנים והוא מתגייס עוד כמה ימים.. דיברנו בווצאפ והכל וקבענו להפגש ונפגשנו לפני שבוע.
זה מוזר שאני ישנה אצל חברה שהכרתי מהאינסטגרם ונפגשנו רק פעמיים לפני?
הייתם נפגשים עם מישהו שהכרתם יום לפני?
הכרתי מישהו דרך חברים ונפגשנו פעם אחת
הכרתי מישהו באפליקציה של הכרויות, נפגשנו ואנחנו כבר חודשיים נפגשים והיום גיליתי שהוא עדיין באפליקציה הזאת
דחוף עזרה! הכרתי מישהו לפני שנתיים בערך ודיברנו מלא ונפגשנו פעם אחת, קבענו להיפגש שוב לפני חודשיים ומאז הוא פשוט
הכרתי מישהו לפני חודש וחצי ולפני שבועיים נפגשנו והוא נישק אותי(בבקשה עזרה אני לא יודעת מה לעשות)
הכרתי מישהו ונפגשנו בחוץ ואז הלכנו אליו
הכרתי פה מישהו באתר ונפגשנו ואני עדיין אוהבת אותו איך לשכוח אותו?