11 תשובות
שואל השאלה:
מה איפה בארץ
אנונימית
לצערי באמת יש כאלה...
גם בישראל
נגיד בתחנה מרכזית ירושלים את צריכה לשלם שקל אם אני לא טועה
מקווה ששינו את זה
כן גם בישראל יש תחנות מרכזיות ומקומות שצריך לשלם
אומנם לא הרבה אבל קיים
כן ברוב השירותים הציבוריים וגם במסעדות פאסט פוד
גם בארץ
גם בארץ מה השוק