12 תשובות
the nights - avicii
פעם אני מתברבר פעם אני מדבר הרבה חופרר
שואל השאלה:
^איך קוראים לזה?
אנונימית
שואל השאלה:
לאא זה ישן יש לך אולי עוד משהו?
אנונימית
call on me של eric prydz?
levels של אביצ'י?
no bad days של מקלאמור וקולט?
יש את דבר איתי חופש
שואל השאלה:
בעברית כאילו
אנונימית
יש את השיר של שוברי גלים
יש את אש באדמה חם לי בנשמה