3 תשובות
גם אני ככה רק שיש לי ככ הרבה דברים ובדיקות שאני מרגישה כאילו לא חופש כי אני קמה כל הזמן מוקדם
נכון,אתה צריך לסדר את השעות שינה
תאר לעצמך איזה כיף זה לקום ב8 בבוקר לצאת לטייל ולשיון בערב כמו בנאדם
תאר לעצמך איזה כיף זה לקום ב8 בבוקר לצאת לטייל ולשיון בערב כמו בנאדם
לוזר
באותו הנושא: