4 תשובות
אין לך מה להרגיש רע. את לא יכולה להיות זמינה כל היום אין מה לעשות שעה לפניי זה ממש קשה לענות כל פעם
הם צריכים אותך הרבה יותר ממה שאת צריכה אותם
שואל השאלה:
נזאת אומרת^
כשאני עשיתי בייביסיטר והחלטתי שאני מפסיקה אז האמא אפילו התחננה ואמרה שהיא מוכנה לשלם יותר... ככה זה. הילדים נקשרים אלייך והאמא כבר רגילה אלייך
להחליף זה לא כזה פשוט כמו שאת חושבת
הרבה יותר קל להם לנסות לבקש ממך שוב, במיוחד אם זה פעם ראשונה