7 תשובות
הייתי מעדיפה גוף ראשון אבל לפי הז'אנרים של הספר ושאת רוצה גם לכתוב על הדמויות האחרות יהיה לו טוב גוף שלישי
^^^אנע תמיד הסתבכתי באיזה גוף לכתוב. בגלל זה תמיד עצרתי את הכתיבה רק כשחשבתי על רעיון לעלילה (:
אני מעדיפה גוף ראשון
שואל השאלה:
סבבה
הצלחתי לגרום לפרק שכתבתי לעבוד בגוף ראשון! אני פשוט אמשוך את מה שרציתי שהקוראים ידעו קודם
סבבה
הצלחתי לגרום לפרק שכתבתי לעבוד בגוף ראשון! אני פשוט אמשוך את מה שרציתי שהקוראים ידעו קודם
אנונימית
שואל השאלה:
^^מחזקת
^^מחזקת
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה גם ממש להעביר את הרגשות של שאר הדמויות, אז אני לא יודעת כמה אפקטיבי זה גוף ראשון
אני צריכה גם ממש להעביר את הרגשות של שאר הדמויות, אז אני לא יודעת כמה אפקטיבי זה גוף ראשון
אנונימית
רק פנטזיה