7 תשובות
אני כבר הייתי שומרת מה שקרה קרה
מה למה שהיא תגנוב לעזאזל
אנונימית
יש מחלה כזאת שגונבים אגב
גם אנשים נורמלים ורגילים
גם אנשים נורמלים ורגילים
לא לזרוק. אולי לתרום אותם
אוי.
אוי אוי.
האמ... כן... אני מאמינה באנרגיה... וזה פחות... פחות.
אם את מרגישה צורך... תזרקי.
אוי אוי.
האמ... כן... אני מאמינה באנרגיה... וזה פחות... פחות.
אם את מרגישה צורך... תזרקי.
לתרום
או תני לה אטתם או תני למישהי שאין לה?
אם זה עושה לך לא טוב על הלב אז תעשי את זה
אם זה עושה לך לא טוב על הלב אז תעשי את זה
באותו הנושא: