9 תשובות
כן
מה יש לי להפסיד
הייתי אוכל דולפין
אנונימית
כן :(
לא בטוחה אם הבנתי את השאלה אבל גם אם והיו מבטלים את הכשרות עכשיו (משהו שלא יקרה) עדין לא הייתי אוכלת.. זה נטו מחינוך אותי לימדו לא לאכול את זה ואף פעם לא טעמתי אז אין לי את הרצון לאכול את זה אז
עזוב דולפין הייתי אוכלת אנשים גינגיים
אנונימית
כן
אנונימית
לא
איך לבטל כשרות זה רשום בתורה אין דבר כזה לבטל
זה לא הגיוני.. אין דבר כזה לבטל מהתורה היא לעולם לא משתנה
אבל תאורטית אני אעשה מה שהשם מצווה, אם ונגיד ומהתחלה לא היה אסור לאכול חזיר אז יכול להיות שהייתי אוכל, אבל האמת שזה מאכל מסריח לדעתי אז יש מצב שלא (לא אכלתי פשוט פעם עברתי ליד מקום שהיה שם חזיר)